مصاحبه آرشیو خبر ها
کنته به پیشرفت من کمک زیادی کرد، تنها به یوونتوس فکر می کنم

کنته به پیشرفت من کمک زیادی کرد، تنها به یوونتوس فکر می کنم

به نظر می رسد آنتونیو کنته فصل آینده بر روی نیمکت چلسی بنشیند. بر این اساس خبرها از علاقه ی کنته برای کار با بعضی از شاگردان قدیمی اش از جمله لئوناردو بونوچی حکایت دارند.

 

با این حال بونوچی در مصاحبه ی امروز خود اصرار دارد که به دنبال کنته به چلسی نخواهد رفت و تنها به یوونتوس فکر می کند.

 

بونوچی در مصاحبه با خبرنگاران در کنفرانس خبری پیش از بازی آتزوری با آلمان گفت:

 

اگر بخواهم همراه او به جایی بروم برای صرف یک قهوه خواهد بود. نمی دانم رییس (کنته) چه کاری انجام خواهد داد، اما من قراردادم را تا سال 2020 با یوونتوس تمدید کرده ام و صادقانه بگویم که تنها به بیانکونری فکر می کنم.

 

در ادامه بونوچی از تأثیر کنته بر روی پیشرفت فوتبالی خود صحبت کرد:

 

کنته مربی است که از زمانی که سرمربی یوونتوس شد من را مجبور کرد تا تلاش کرده و پیشرفت کنم. در روزهای اول کاری مشکلاتی با همدیگر داشتیم، به خاطر اینکه من پس از مراسم نامزدی و ماه عسل به تورین برگشته بودم در بهترین فرم خود قرار نداشتم. ، حالا می خواهم با تیم بمانم، او چیزهای زیادی از نظر تکنیکی به من آموزش داد، اگر امروز من یکی از بهترین های اروپا هستم بخش بزرگی از آن به خاطر رییس (کنته) است.

 

بازی فردا بونوچی همراه با آتزوری دوباره به ورزشگاه آلیانز آرنا بازخواهد گشت، جایی که یوونتوس در این ماه حذف دراماتیکی از لیگ قهرمانان داشت. بونوچی در این مورد گفت:

 

بازگشت به آلیانز حس بدی به من می دهد، اما من فکر می کنم سیلی که 15 روز پیش به صورتمان زده شد حتی بیش تر به ما کمک خواهد کرد. چرا که می دانیم ما برای رسیدن به برترین باشگاه های اروپایی تنها باید قدم آخر را برداریم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد پارسافر
محمد پارسافر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: